آل نعمه: داور یار دوازدهم السد بود

احمد آل نعمه در مورد این دیدار گفت: در شروع بازی موقعیت های زیادی داشتیم ولی فکر می کنم داور در روند این دیدار تاثیرگذار بود و به نوعی یار دوازدهم السد محسوب می شد. او 6 کارت زرد به بازیکنان ما نشان داد و یک نفر را اخراج کرد. بعد از 10 نفره شدن مان بازی در اختیار السد بود. نیمه اول موقعیت های خیلی زیادی داشتیم و رفته رفته داشتیم بهتر می شدیم که داور با 10 نفره کردن ما همه چیز را به هم ریخت.

او در همین مورد ادامه داد: بازی با السد دیگر تمام شده و فکر کردن به آن بی فایده است. ما چند روز دیگر عازم ازبکستان می شویم. انشاالله بتوانیم در آنجا امتیاز لازم را بگیریم تا در ادامه کار به مشکل برنخورد.

مدافع سرخپوشان اهواز در مورد حضور بیشمار هوادارانشان در بازی با السد نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا هواداران سنگ تمام گذاشتند و فکر می کنم که آنها از نحوه بازی کردن ما راضی بودند ولی همانطور که ملاحظه کردیم داور خیلی بد سوت زد و پنالتی ای که روی نونگ شد را نگرفت. متاسفانه اتفاقات فوتبالی نگذاشت ما نتیجه دلخواه خودمان و هوادارانمان را بگیریم.حتی آقای اسکوچیچ بین دو نیمه به بچه ها تذکر جدی داد که به داوراعتراض بی مورد نکنند و خطای بی مورد هم انجام ندهند به این دلیل که همه می دانستند داور بد سوت می زند. حالا دقیقا نمی دانم دلیلش چه بود فکر می کنم او آماده بازی نبود.

آل نعمه در پایان افزود: واقعا حقمان در بازی با السد برد بود ولی متاسفانه موقعیت های زیادی از دست دادیم. البته این را هم در نظر بگیرید که حریف مهره های زیادی داشت که هر کدام چندین میلیارد قیمتشان بود ولی تیم ما هم باتجربه است، بچه ها واقعا سنگ تمام گذاشتند. انشاالله در آینده برد کسب می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: احمد آل نعمه , فولاد خوزستان ,

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 ا 22:28 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.